Sürekli İşçi Alımına ilişkin Adaylardan İstenecek Başvuru Belgeleri
21 Ocak 2019

T.C. Sağlık Bakanlığı Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Hizmet Birimlerinde İstihdam Edilmek Üzere Sürekli İşçi Alımı kurası sonucunda İlimizde münhal bulunan kadrolara atanmak üzere Sözlü Sınava katılacak adayların(Asıl Listedeki Adaylar) başvuru belgelerini aşağıdaki takvim çerçevesinde İl Sağlık Müdürlüğümüze teslim edilmesi gerekmektedir.

Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü 0085357648 barkod numaralı yazısı gereği ambulans sürücüsü mesleğine başvuran adaylardan istenecek belgeler arasında yer alan “psikoteknik değerlendirme belgesi” ile “ambulans sürücüsü olarak görev yapması, ağır iş yapması ve gece vardiyasında çalışması uygundur ibaresini içeren sağlık kurulu raporu”; şoför (yolcu taşıma) mesleğine başvuran adaylardan istenecek belgeler arasında yer alan “psikoteknik değerlendirme belgesi” başvuru esnasında teslim edilmesine gerek yoktur. Söz konusu belgeler atamaya esas belge olarak adaylardan temin edilecektir.

Ayrıca varsa 18 yaşını tamamlamayanlardan kazai rüşt belgesinin alınması gerekmektedir. 

İlanen duyurulur !!!

Not: Sözlü Sınav yeri ve tarihi ayrıca Müdürlüğümüz internet sitesinden ilan edilecektir.

Evrak Teslim Tarihi    : 18-19 Ocak 2019

Evrak Teslim Yeri       : Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Ana Hizmet Binası Evrak Kayıt Birimi

                                   (Çayağzı Mahallesi Miralay Şükrü Bey Caddesi Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Binası Merkez / Artvin) 



T.C. Sağlık Bakanlığı Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Hizmet Birimlerinde İstihdam Edilmek Üzere Sözlü Sınava (İŞKUR Tarafından KPSS Puanına Göre Belirlenen) Alınacak Sürekli İşçi Aday Listesi

Adaylardan istenecek belgeler için tıklayınız.pdf

Kura İle Sözlü Sınava Hak Kazanan Aday Listesi İçin Tıklayınız.pdf

Sınav Takvimi İçin Tıklayınız.pdf